Ja må jag leva....

Idag fyller jag år. Eller faktiskt har jag slutat fylla år men det är människor runt omkring mig som envisas med att gratta mig, som gör att jag måste fortsätta. Det är därför jag har blivit så här gammal! Annars hade jag varit 25 eller nåt - så det så!

Flugan och Terapeuten bjöd mig på smaskig lunch idag - och en biskvi. Faktiskt fick jag halva Flugans biskvi också. Fast att jag var proppmätt så korvade jag i mig den - mums mums. Min väg mot att matcha min Hunk är allt annat än rak. Nåja, det löser sig nog med tiden. Tack för lunchen och biskvin - det var mumsigt.

Sen har jag fått ett "ta hand om dig människa" av min man. 90 minuters skäm-bort-mig på ett SPA. Mmmmmm....det ska bli toppen!

Utöver det fick jag blommor av en av bonusbarnen - Milia - som Neo säger. Hon heter Emilia och är 18 år. I rättvisans namn är Tobbe med på blommorna. Milias fästman och tillika sambo.

Fina, eller hur?!



När Nicke insåg att jag fick blommor så kände han att han var tvungen att också komma med lite blomster. Här är de....

Gulli-gull. Det är tanken som räknas.....


Kommentarer
Postat av: marie

stoort grattis:D

2009-04-21 @ 20:02:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Salua

Ett jättegrattis till dig på din födelsedag! I dag har jag lagat "röd sås" till din ära! ;-)



Hoppas du haft en underbar dag!



Kram!

2009-04-21 @ 20:07:43
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS önskar FunC No 1!

2009-04-21 @ 20:45:37
Postat av: Carro

Har läst din blogg några dagar och den ger ett bra perspektiv på tillvaron. Tack.



Grattis på födelsedagen. (min oxå idag)

2009-04-21 @ 20:59:48
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: tina

GRATTIS på födelsedagen!!!

2009-04-21 @ 21:23:18
Postat av: Lena

Stort grattis på födelsedagen!

2009-04-21 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0