Men titta på tjejen!

Hon står upp! IIiiiihhhaaaaa....nu fick jag det på bild. Hon har gjort det en eller två gånger förut. I badrummet. En gång i tidningskorgen för det var nåt däri som hon ville ha och en gång hjälpte hon mig att tömma tumlaren. Tack tack för det.

Den här gången var det brorsans bilväska som var målet - är det bara tillräckligt intressant så kan man flytta berg tydligen. Jaha, så var friden slut! Även fast jag vet hur jobbigt det blir med ett barn som far omkring som en gummisnodd så blir jag ändå lite stolt å hennes vägnar! Lilla pluttan - var tog min lilla bäbis vägen? 7,5 månad och redan på G.

Det kommer att bli mycket glass till Neo framöver tror jag......ja ja, alla mynt har två sidor. Nu ska jag glädjas åt den här sidan. Tids nog får jag se den andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0