Ska du stoppa ungen i ett gammalt örngott?

Det var reaktionen när jag visade upp retrooverallen jag köpt till Mika! Mitt svar på det min älskade man är - Japp, jag ska ha ungen i ett gammalt örngott!

Overallen är sydd av en tjej som syr kläder av gamla 70-talstyger. Jag blev helt förälskad i den här på en gång! Den är så hemskt ful att den blir urgullig - jag kunde inte låta bli. Inköpsställe? Tradera så klart. Hon som syr har en egen hemsida: www.lainestuff.blogspot.com . Tror att man kan beställa av henne där.

Vi promenerar vidare i vårt örngott!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken snygg tjej.

Passa på medan du får bestämma kläder åt henne.

Jag minns när du och jag designade och sydde kläder (av gamla collagetröjor)till våra små barn som hoppsan sa snart är myndiga.

2009-04-20 @ 15:11:50
Postat av: Anonym

pluttan, hon är så söt, och örngottet är super coolt, pappa kan slänga sig i väggen ;)

2009-04-20 @ 21:14:38
Postat av: Anna

Älskade Mie,



Du skriver fantastiskt, skriv en bok.

Puss från trött Måndagsmamma

2009-04-20 @ 22:53:17
Postat av: Strumpan & Co

Haha, skönt att det inte bara är jag som leker diktator när det gäller dotterns kläder. Har fått en hel del kommentarer om vad jag sätter på henne, en gång var det tantgardiner jag svept om bebisen påstod han.. :-P Män, de har ingen koll!

2009-04-20 @ 23:09:05
URL: http://sandlada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0