Varför köper man leksaker...

I sin iver att glädja barnen köper man leksaker - iallafall jag. Allra helst till Neo. Jag har resonerat som så att om han nu ska sitta på ett och samma ställe och leka så ska ungen iallafall ha roliga saker att leka med. Han formligen älskar bilar, så det har han kilovis med. Bilar bilar bilar - ialla former och storlekar.

Men nu inser jag ju att jag är en total loser! Jag ska aldrig mer köpa en enda leksak - jag ska köpa möbler! För till möbler kommer kartonger...och dessa är JÄTTEROLIGA. Alltså är det här en win-win situation - JAG får möbler och ungarna får kartonger. Kolla själva!


Kommentarer
Postat av: marie

awww godingar:D de är samma här tidningar och plastpåsar fullkomligt älskar han

2009-04-27 @ 21:09:40
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0