Vi får fila lite på bordsskicket

I mångt och mycket ser jag mig själv i Mika. Hon är väldigt lik mig - både till sätt och utseende. Till utseende främst som liten - turligt nog! Vi kommer att ha stora duster i framtiden den bruttan och jag. Det känner jag på mig. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser framtiden an med den dottern. Huvvaligen.

Förhoppningsvis blir hon bättre än vad jag är på att laga mat iallafall. Tusan vet vem hon skall lära sig av bara. Jag är ju helt usel i köket som bekant. Vi kan väl säga som så att hittills är det iallafall ingen som berömt mig för min matlagning direkt. Men jag tror inte att Mika är så nogräknad. Iallafall inte om man kollar på den här bilden. Det är kyckling med ris och sås - lagat av mig....iallafall en som tycker att det är gott!



Vi får fila lite på bordsskicket tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0