Min krönika på alltombarn.se och expressen.se!!!!

Nu ligger min krönika ute på nätet! Jösses vad konstigt det kändes att läsa något man själv skrivit hos någon annan - stolthet blandat med fasa och glädje. Den blandningen har jag inte råkat ut för tidigare men jag tror absolut att jag skulle kunna tänka mig att känna det här igen...

Här är länken

http://www.alltombarn.se/foraldraliv/sommarkronikorer-1.12409/ingen-berattar-att-det-tar-tva-timmar-att-blasa-haret-nar-bebisen-kommit-1.27069

Nu såg jag dessutom att den ligger på expressen.se - deras framsida en liten bit ner i fältet för alltombarn.se. Nu blir jag helt knollrig....iiiiiiii......

Som grädde på moset såg jag det här när jag gick in på alltombarn.se! Den översta om att blåsa håret kommer från min text. Nu skall jag gå och stänga in mig i badrummet och släppa ut glädjefnattet som bara vill ut - annars väcker jag Mika och skrämmer Neo! Mest lästa liksom.....skall ta en skärmbild och rama in ta mig tusan. Den här känslan vill jag vakna med varje dag - är det möjligt????

Mest lästa just nu


Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis!

Det är stort :-)



/Olle

2009-07-26 @ 12:25:16
Postat av: Mie

Olle - men Heeeeeej! För mig är det busstort! Det här skulle jag kunna stå ut med varje dag tror jag!

2009-07-26 @ 13:04:01
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Ema J

åter igen stort tack för läsningen... älskar att läsa om riktiga händerlser och verklighet.. för det är ju faktiskt så att ALLT tar tid när man har barn.. och gärna lite till... att passa en tid kan ibland se omöjligt ut.. allt kretsar runt barnet och vilket hurmör det är på.. hehe men det är såå kul och underbart samtidigt.. fast man ibland är på gränsen till att ge upp.. /Ema

2009-07-27 @ 10:10:37
Postat av: Therese

Härligt!!! Njut av publiciteten! Eller ja, det gör du visst redan... Det är du värd. Kul att läsa din text!

2009-07-27 @ 16:31:49
URL: http://livetmedgrodan.blogspot.com
Postat av: Mie

Therese - ja, jag flyger lite fortfarande efter gårdagen. Just nu skall jag fira det med att gå och handla lite potatis...vardagen är ett stående inslag!

2009-07-27 @ 16:36:13
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0