Plötsligt är jag stark - och ännu stoltare!

Det händer att jag är rädd. Det händer att jag misströstar. Det händer att jag undrar hur det skall gå - men så kommer det något i min väg som ger lite hopp. Lite tröst och trygghet. Plötsligt är jag stark - och ännu stoltare! Klicka på den här länken (eller klistra in den i webläsaren om det inte fukar). Spola fram, om ni inte vill se hela programmet, till 19.37 minuter och lyssna. För ett ögonblick vill jag att ni släpper varenda fördom ni har och bara lyssnar...

http://svtplay.se/v/1637477/allsang_pa_skansen/del_6_av_7

Det kan hända att länken inaktiveras och då kan den inte längre ses.

Kommentarer
Postat av: No 1

Hej, nu har jag "vaknat" igen, läser gör jag oftast i mobil (trött på datan efter arbetstid) och då för jobbigt att kommentera!

Men nu tog jag länken till Allsång, jättetack, nej föresten två jättetack! Ett för att du ger mig kopplingen så tydligt,(vilket borde vara självklart), jag blev mkt rörd, ...och två att du finns! Kram från tårögd No 1

2009-07-31 @ 00:04:32
Postat av: Mie

No 1 - men hej! Jag har undrat så vart du tog vägen. Skönt att höra av dig, nu vet jag att du lever igen. Tack själv...=))

2009-08-01 @ 15:17:08
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0