20 medlemmar i N.F.C - Iiiiiiihhhhaaaaaaa

Tadaaaa - nu är vi 20 stycken i N.F.C!!! Jätteroligt!!! Vad gulliga ni är som vill att Neo skall få glass och våfflor.

Då bär det av till Gamla stan i helgen. Får bli på lördagen på dagen - eller kanske inte kom jag på! Det är ju nationaldagen och vi lär ju inte var själva där inne. Nicke har en spelning och kan inte åka med. Åka in till Gamla stan med antingen en tvillingvagen eller en rullstol och en barnvagn är inte så lockande precis - inte ensam....hmmmm.....

Då blir det en glass i hamnen i Visby istället OCH en våffla. Jag skall säkert hitta någon som kan sno ihop en våffla! Får ta en bild och visa på bloggen när vi kommer hem igen - för datorn stannar hemma!

Någon som har ett tips på vad som händer om vi blir 30 medlemmar - jag kan ju inte åka till Visby och äta glass varje gång. Eller kan och kan....

Vi får helt enkelt göra så att när vi blir 30 DÅ får jag åka in till Gamla stan - och ta kort på det stället - så kan ni alla andra också åka dit om ni har vägarna förbi! De har världens godaste glass med hemgräddade strutar OCH våfflor - mmmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0