Det är min ramp, mamma....

Jag har fått svar från Välllingby Stadsdelsförvaltning - av Dan Axman - om det här med rampen!  Och även från en snickarna på Björns Entreprenad som kom på den fantastiskt bra idén att skriva Neos namn i betongen - Jocke (den andra heter Jimpa)! Roligt att de hittat inlägget för då har precis rätt personer läst rätt inlägg! Jag är fortfarande glad ända in i benmärgen och det lär sitta kvar ett bra tag! Jag får dessutom en "glad-påfyllning" varje gång jag ser rampen - typ varje dag! Det verkar som att de inte är vana vid att få beröm - vilket jag tycker är trist för det är de verligen värda. Iallafall om ni frågar mig.

Ikväll -  när Neo äntligen kvicknade till - ville han åka på promenad med Wall-E och gissa vart han skulle? Jo, till sitt "gröna dagis" och åka på sin ramp! Han åkte den upp och ned, upp och ned flera gånger.

-"Det är min ramp, mamma" sa han och fräste iväg med rullen!

Återigen tack för den fina gesten!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det ÄR underbart!

2009-06-25 @ 20:01:41
Postat av: marie

underbart!

2009-06-25 @ 21:54:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0