Godmorgon...eller god förmiddag, Neo!

Jag börjar undra om det ändå inte var nåt i det tomma glaset Neo hade i handen på bilden - för han vaknade NU - klockan 11.10!!!

Imorse ringde jag till dagis klockan 9.00 och sa att vi inte kommer idag för att Neo inte vaknat ännu. Såg liksom inte nyttan i att gå dit efter att han vaknat. Då skulle han knappt hinna dit innan han skulle hem igen. Att väcka honom är ingen idé kan jag säga. Då är han inte talbar! Bara att låta honom sova tills han är färdig. Nu öppnade han alltså sina blå och tyckte att det var dags att börja dagen. Mika sov i och för sig till 9.30, så hon var inte tidig hon heller.

Idag är en av de få dagar jag hunnit med allt - duscha (hinner jag alltid), frukost (hinner jag aldrig) och plocka lite här och där. Skönt. Nu har jag precis lagt Mika igen och så är det alltså dags för nästa barn.

Godmorgon...eller god förmiddag, Neo!

Kommentarer
Postat av: Lena

Är det fest så är det - det är ju klart att man blir trött efteråt! :-)

2009-06-12 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0