Några från vår brandstege tro???

Surfade runt lite och gick in på CPmammans blogg. Kollar där mellan varven. Hon och hennes kumpan i kampanjen I LOVE CP - Jon har örnkoll på vad som händer i funkisbranschen. Mycket praktiskt. Idag hade hon gjort en upptäckt som först verkade lysande! Hon hittade en sida som heter www.cpnyheter.se. Waoo, tänkte hon och uppfattade att här satt någon fiffig människa och samlade alla råd och rön på ett ställe! Hur fel var inte det....

Egentligen ger jag dem ju extra reklam genom att bara nämna dem, men min blogg är inte så stor och når inte så många så jag kan leva med det - för helst av allt skulle jag vilja bjuda hem dem till oss för att träffa Neo. Så att de kanske fick sig en tankeställare innan de går vidare i livet och i cyberspace. De är nog inte så gamla, och är de så gamla så är det säkert några utav dem som klättrar på vår brandstege i fyllan och villan (i inlägget - "inte så höga studieskulder"). Ni vet - de som inte har eller kommer att få så höga studieskulder! Och har de höga studieskulder så är jag den förste att beklaga att staten slängt ut pengar i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0