Neos fan club - N.F.C

Regn, regn och åter regn. Idag blir blommorna jätteglada - minst! Jag tycker det är lite mysigt med sommarregn, fast då skall man kunna gå ut också. Att uppleva regn inne är liksom inte samma sak - inte sommarregn iallafall. Fast det är lite svårt att få till att komma ut när det regnar så här mycket. En tröst är ju att det lär bli jättestora vattenpölar att "hoppa" i iallafall!

Men ungarna verkar tycka att det är helt OK att vara inne en hel dag - iallafall Mika! Hon är så glad när Neo är hemma för han är hennes stora idol! Då behöver hon inga leksaker - eller så behöver hon de leksaker Neo leker med, för de verkar sååå roliga. Idag har hon nöjt sig med att stå bakom hans stol och luta huvudet mot honom med ett fånigt leende på läpparna. Neo låter henne hållas - han kanske börjar gilla att sola sig i idolglansen?

Först står hon bara och ler bakom honom och är så nöjd att bara få vara så nära....



Sen vågar hon luta huvudet mot honom - och han sitter kvar....mmmmm....



Skall jag våga gnugga näsan mot honom? Jag låtsas att jag biter i stolen så får vi se om det funkar....



Neo är en luttrad storebror som tycker att det är helt OK att ha sin lillasyster som ryggsäck tydligen - iallafall när det passar honom! Neo är tydligen inte bara min Idol - han har en liten fan club - N.F.C. Vi är iallafall 2 stolta medlemmar!

Kommentarer
Postat av: marie

underbaringar. riktigt syskonkärlek<3

2009-06-02 @ 18:51:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag är också en stolt medlem! :D

2009-06-02 @ 20:37:28
URL: http://emiliaaes.blogg.se/
Postat av: Mie själv

Oj - nu bara strömmar det in medlemmar i N.F.C. Emilia, Mormor, Pappa....Bara vi i familjen är ju 8 pers, varav en är Neo själv. Men vi kan säga som så att när vi når 20 medlemmar - då åker Neo till gamla stan och äter en våffla med sylt och kanske en glass för att fira! Så bara anmäl er om ni vill att grabben ska ha en våffla!!! Idag är vi alltså 8 medlemmar....fattas 12.

2009-06-02 @ 20:48:51
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Tina

Här är ett till hängivet fan till Neo!

Allt gott och lite till önskar jag er inför den jobbiga behandlingen!!!

Kram/Tina

2009-06-02 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0