Idag är allt tillåtet....

Idag stannade allting bara av och inte ens kreativiteten infann sig - vete tusan vad det beror på!?  Inte ens de fina vattenpölarna var skojiga när vi gick  hem från dagis, tyckte Neo. Han sa bara "-Nu orkar jag inte köra mer..." och så gick vi hem.

Nu har han rullat ihop sig i soffan och kollar på Thomas Tåget och hans vänner. Mika fick tag på Neos vattenflaska och tömde i sig den...bra jobbat. Nu sitter hon och ulkar vatten - undrar hur mycket vatten det var i den egentligen?

Jag tar tillbaka det jag sade nyss om Neo - han tittar inte alls på TV - han sover! Totalt utloggad. Tydligen har han inte sovit på dagis idag då, antar jag. Tycker att jag ser det här läget av honom oftare och oftare....men som sagt, det kostar energi att bara vara Neo. Känner att jag vill logga ut också. Vissa dagar kostar det en massa energi att bara vara Mie också verkar det som. Idag är en sådan dag.



Mika har slutat ulka vatten och istället givit sig på filmskåpet. Kolla in nöjda minen! Hon gillar också Lynley, vad det verkar som.....bra smak bruden!!! Fast hon borde kanske inte få göra sådär faktiskt - men jag orkar inte köra uppfostringsanstalt idag - vi tar det en annan dag. Vassego Mikisen - dra ut varenda grej du hittar - passa på vet ja....idag är allt tillåtet. Det vi saknar i energi har hon istället i drivor - tar aldrig slut! Blir trött bara jag ser henne.....



Närstudie av "nöjd-minen"....med röda ögon och snor, men ja ja..


Kommentarer
Postat av: Emilia

Söta de är min underbara syskon <3

2009-06-04 @ 20:34:27
Postat av: marie

underbara barn!!

2009-06-05 @ 17:28:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Lena

Det riktigt lyser bus i ögonen! Härligt!

2009-06-09 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0