Det här har Neo längtat efter

Att få sitta i sandlådan och gräva! Tänk att det är så himla mysigt - alla ungar gillar sandlådan. Varsågod, Pluttis. Gräv på du! Men jag ser en sak när jag tittar på den här bilden - vi måste ha en större låda. Var ska vi annars göra av Mika? Tror inte att hon kommer att nöja sig så länge med att så och vingla utanför den. Och pappa vill nog inte sitta där hela helgerna heller...

Naturligtvis är varenda hink och spade borta! Vart tar sånt vägen egentligen? Slår aldrig fel - man måste köpa nytt varje år. Jag fattar ingenting. Är det nån som äter sånt? Fast fan vet om jag vågar åka till Babyland igen för att köpa nya. Det är väl bara den dyraste som har BÅDE hink och spade i setet. Som ni ser har vi en sil kvar. Den som ungarna tycker är tråkigast. Såklart finns den kvar då! Men men, bra karl (kvinna) reder sig själv - det är bara att öppna lådorna och skåpen och se vad som finns där.

Tack, Tupperware - ni gör utmärkta leksaker! Jasså, var det ett litermått.....äsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0