Lilla P loggade ut

Idag, eller igår någongång, måste Flugan ha kommit hem igen från sin läskiga semester! Jag har fått massor av bilder där de har det mysigt och solar och åker båt och små glada barn som bara njuuuuuter av semestern....huvaligen! Nej då, jag är inte ett dugg missunsam, eller totalt avundsjuk...

Terpeuten har haft prickig bäbis, men igår var hon äntligen fri igen och kunde ta sig utanför huset MED bäbis UTAN prickar. Jag har varit avis på Flugan och hennes resa till sol och bad men jag tror att Terapeuten har varit ett strå vassare på den fronten, eftersom hon blev fjättrad hemma först av en prickig sjövild 3 åring och sedan en liten prickig 2 månaders bäbis!

Jaja...Flugan är väl värd sin solsemester. Jag och Terapeuten sjönk ihop vid vårt köksbord och fikade lite i vår eländighet. Lilla bäbis P loggade ut på Terpeutens arm. Lite så kände vi också att vi ville göra - bara böja oss bakåt och somna - zzzzzzzzzznark.....!!! I drömmarnas värld kan man resa vart man vill - undrar vart LillaP är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0