Människovalpen

Jag slutar aldrig förundras över hur folk ser på Neo, allra minst hans egna syskon. Ida älskar ju sin bror högt och tycker att han är så söt osv. Han är så gullig och snäll att hon vill gärna visa alla sina vänner sin söta bror. Då har hon kommit på den fantastiska iden att fråga lärarna om de inte kunde ha en sådan här dag när man får ta med sig "djur och syskon"!

Jag kan se scenen i mitt huvud:

-"Ja, barn då börjar vi. Anna du kanske kan visa din hund Karo först, så får Ida visa Neo sen. Under tiden kanske Neo kan sitta i hörnet där nere lite lugnt och stilla...."

Vad säger man...jag kunde inte låta bli att skratta faktiskt. Vår lilla människovalp Neo!


Kommentarer
Postat av: Emilia

hahhaa, ida är rolig hon!

2009-05-09 @ 23:03:38
URL: http://emiliaaes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0