Smartast i stan - BRApocket

Milia, ni vet, som tar studenten nu snart, har ägnat hela sista terminen åt sitt UF företag. Det görs under skoltid och är ett ämne  i skolan på så sätt. De kom på en supersmart idé - BRApocket. En liten ficka att ha bankkortet i när du är ute och festar, tränar, reser, shoppar eller vad som helst och inte möjlighet att ha en väska med dig. Eller helt enkelt vill ha kortet nära kroppen som en säkerhet.

Denna lilla BRApocket fäster man i behån under armen, eller mitt fram om man vill, eller faktiskt om handleden om man vill det. Så himla slug! Den rymmer precis ett visa kort eller mastercard för den delen. Har inte provat men jag tror att jag får ner en napp i den svarta! En sak jag VET att jag får ner är ett gäng Alvedon, eller vilken medicin som helst faktiskt. Har hur många användningsområden som helst om man bara sätter sig ner och börja tänka.

En sådan här BRApocket kostar 99 kronor och om ni vill beställa en sådan, så är det bara att lägga en kommentar här hos mig. De har en hemsida men den kommer att avvecklas nu, eftersom de tar studenten. Idén avvecklas dock INTE. Hemsidan heter www.brapocket.se. Många fina bilder fast just BH bilden finns inte - den får ni tänka er. Tror att det kostar 12 kronor att få den postad till sig. Inte bilden utan en BRApocket alltså.

Måste ju ta chansen att marknadsföra den lite!

Jag har 2 st BRApocket- en rosa och en i lack - det ni! Man är väl en cool tant....

Här kommer en bild från deras hemsida. En BRApocket alltså:



Och här är mina...hur coola och smarta som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0