Min stora håriga nalle

De byter plats här barnen. Än är den ena här och sen i nästa sekund är samma unge annanstans - hos en annan mamma eller hos en annan pappa. Väldigt sällan de är här alla samtidigt. För ett tag sedan var Kevin här i 3 veckor i rad. Sen ringde hans pappa och undrade om han flyttat för gott - då försvann han hem till honom och nu har jag inte sett honom på typ 2 veckor! Så där håller det på. Man har ingen aning om hur många eller vilka som tänker äta eller sova hemma....lite lätt frustrerande logistik.

Hur som helst dök Kevin upp här nyss och meddelade att hans kompis Anton läser min blogg. Kul! Fatta...jag är en cooooool bloggmorsa liksom ba! Typ va! Eller vänta....det där var fjortis språk har jag fått veta. Fjortis = fjantig liten brud. Jag måste hitta nästa fil....vänta.....letar på hårddisken....blipp...blipp...nu ska vi se......datanördfilen....där har jag den....liksom i det här senaste gamet va (= blogg) är jag på G till nästa level med fett mycket power....jag har besegrat värsta bossen....så jag bloggar va.....typ 56 gigabyte stor....jag är teh shit va...elller teh Motha....menar jag. 1337 liksom!

Kevin kommer ganska snart att dra till sin pappa tror jag....efter det här. Förresten tycker Kevin att han är JÄTTE SOCIAL! Nu ska ni få se vad jag ser mest av Kevin. Iallafall 99% av tiden här:



Japp...det är dörren till Kevins rum! Stängd. Där inne sitter han och är "social"....för vem sa att det var med oss liksom!? Nä, jag skojjar bara. Ibland ser jag faktiskt Kevin utanför dörren. Då blir jag så glad! Så här ser han ut bakom dörren.



Nej, förlåt...det är den gulliga nallen som Kevin gjorde i slöjden i typ 4:an eller nåt! Den är så himla fin. Nu vet inte Kevin att jag varit inne på hans rum och fotat den så nu lär jag få skit för det. Nåja, så här ser han ut sonen....



Min stora håriga nalle....puss på dig gubben!

Alla som undrar varför jag skrev just det här inlägget kan tacka Anton som tyckte (helt rättvist) att det var lite lite Kevin på den här sidan och lite mycket Pinkan - alltså är balansen återställd. Rättvisa framför allt!


Kommentarer
Postat av: Anthon

Haha, rätta takter det! Fast mitt namn stavas faktiskt Anthon... Men det gör inget!



Nåväl.

Din blogg är faktiskt den enda bloggen jag någonsin orkat läsa mer en ett inlägg i. De andra jag läst är väldigt tråkiga och ointressanta. Men inte din, så feel proud!

2009-05-12 @ 16:59:29
Postat av: Mie själv

Svar till AntHon - yes, I feel proud! Tackar allra ödjmukast. Vilken annan tant har coola läsare liksom! Hälsa mamma och pappa!

2009-05-12 @ 18:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0