En trött och en pigg...

I helgen har vi varit på flykt igen. Till min bror. Jättesnällt att jag fått vara där när jag behövt det men skönast är ändå att vara hemma. Neo längtade till dagis och han måste ha lekt som en galen...det var en trött kille jag fick hem idag. Det tog inte så lång tid innan han såg ut så här efter hemkomsten. Han somnade mitt i svampfilten.



Lilla Mika var desto piggare....



Hon har lagt rabarber på sin brors pyamasbyxor och har dem som snuttefilt! Luktar Neo och är därmed det mysigaste som finns....

Hur kan man välja annat före dessa?

Kommentarer
Postat av: marie

träffade en pojke i nästan samma ålder på vattengympan igår som inte heller kunde kommunicera med ord och som inte kunde gå och neo och denna pojke frode hittade varandra direkt. det var helt magiskt har aldrig sett neo så harmoniSK som då att hitta nån på samma nivå. tänkte jag på er i morse. tycker det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra för jag tror att din neo och min neo skulle ha riktigt roligt tillsamans!!!! även fast vi aldrg träffats så saknar jag er på ett sätt!!

stor kram till er!

2009-11-25 @ 10:46:48
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Madeleien

Lukta pojkrumpa är inte det sämsta ;)

2009-11-25 @ 15:13:59
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0