Teflonhjärna

Inne i mitt huvud är jag helt säker på att det finns teflon - i hela skallen. Det fastnar liksom ingenting! Sedan ett ganska bra tag tillbaka hade jag bokat in en tjejkväll igår. Träff hemma hos mig klockan 19.00 - klädparty. Fram till klockan 15.00 igår tror jag (minst) hade den träffen raderats ur mitt huvud.

Turligt nog kom jag på det och kunde fixa till det lite här samt köpa lite tilltugg. Men gästerna undrade säkert när det var grisinis att doppa i ishavsröra i kombination med bullar, kakor och fika - samt om man ville lite likör och vin. Jo just det, det fanns digestivekex med philadelphiaostar till också. Ungefär samma röra som i mitt huvud...Nåja, tjejerna kom iallafall och vi hade jättetrevligt.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för senast! Inte konstigt, bara gott och trevligt.

2009-09-03 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0