Jag drunknade iallafall inte...väl?

Idag har Neo och jag startat dagen med ett bad i en 37 grader varm pool. Låter skönt va? Det var det också. Sjukgymnastiken man gärna är med på kan jag säga - att få sjunka ned i denna varma källa med glada barn och sjunga lite - det är helt OK kan jag meddela...

Neo var glad som en lärka. Här skulle simmas! Han sprattlade på ordentligt och tog sig väl ett antal kallsupar, men det är smällar man får ta. Iallfall tycker Neo det som bara fräser lite och fortsätter. Själv hatar jag att få vatten i näsan!

Ikväll innan han somnade för natten summerade han dagen:

-"Mamma, jag drunknade iallafall inte...väl?"

Det är precis så inbjudande det ser ut att vara. Mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0