Nästa sekund är framtiden

Det bästa med att jobba, förutom att man får vuxenkontakt, är att tiden bara springer iväg. Det är även det sämsta. Jag har ett delat förhållande till snabba timmar - jag vill att tiden skall gå fortare. Liksom snabbare in i framtiden. Å andra sidan är nästa sekund framtiden och då hinner jag inte med allt jag vill.

Tusan också! Måste komma på nåt bra sätt att hitta en balans mellan snabba- och långsamma timmar. Innan jag löser det skall jag dock på mässa i helgen. Jobb. Ut på glashala vägar. Borde nog ta med tjocka kläder ifall man blir sittande i en snödriva. Det och en kortlek.



Hoppas att den här oväderskartan från SMHI har rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0