"Blandat - skor"

Så sakteliga minskar lådberget i mitt vardagsrum. Dessvärre bär jag in fler lådor av andra varianter vartefter - inte flyttlådor utan förpackningsemballage med olika pinaler i. Nu senast köksluckor. Innan dess matstolar. För att inte tala om rumsavdelaren i Kim och Kevins rum, som har 25 (!) fack som skall fyllas av antingen lådor eller luckor - alla väl förpackade i varsin liten papplåda.

Man skulle ha aktier i pappersbranschen helt enkelt. Någon nämde det papperlösa samhället för ett antal år sedan - jo pyttsan!

Hur som haver har jag fortfarande inte hittat datorn. Det i sig betyder att jag inte kommer åt internet hemma, endast via telefonen. Just nu passar jag på att tjuvsurfa lite på jobbet. De bjuder nog på en liten bloggsekund, tror ni inte?

Glädjande nog har jag iallafall hittat klädlådan! På den stod det "blandat - skor"...vem f-n har skrivit dit det? Jag skall ta ett snack med den personen. Måste vara samma människa som bär in kartong efter kartong i mitt hem....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0