Valio, ge mig dressing....grrrr!

Att jag aldrig lär mig! Ändå har jag tabletter som jag kan ta när jag behöver, men icke...

Igår var det dags igen. Lite smaskig vitlöksdressing, och sedan var det kört. Denna förbannade laktosintollerans! När skall jag lära mig att jag inte kan äta nåt som som det står någon annat än Valio på?

Ett problem bara, när man köper mumsig sallad från pizzerian kommer det automatiskt dressing med laktos i. Snälla snälla Valio, kan ni inte göra schyssta salladsdressingar!

Undrar om jag inte skall ta kontakt med dem och tipsa lite...alternativt kan jag ju åka dit när jag mår som sämst. Då kommer de automatiskt att fixa vad som helst bara de blir av med det här monstret som just klev in genom deras dörr!

-"Valio, ge mig dressing...grrrrr!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0