www.vaggan.se

Idag har jag två snorisar hemma. Neo låter som att kruppanfallet lurar bakom hörnet bara. Bäddade just ner båda i varsin säng.                                                                                                          Sitter o glor på lådberget som efter helgen är 2 berg. Ett som ska in i ett förråd när jag får ett och ett som skall till Vaggan. Ett barnhem för funktionshindrade barn i Litauen. Det sponsras av en stiftelse jag stöder varje månad. Jag får själv stå för frakten men det gör Jag hellre än gärna. De här barnen har ingen som tittar på dem när de sover o som tänker -"Tack Gode Gud att detta barn är just mitt"..                                                                                                                                                                   www.vaggan.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0