Logga ur och SPRING

Min soffa måste vara den allra bästa som finns! Den är skamfilad. Inte så vacker, men tusan vad bra man sover i den...

Det blev jag varse för ca 30 minuter sedan. Vaknade och for upp som en nyårsraket. Helvete - jag har försovit mig. I soffan dessutom. Vet ni hur man ser ut när man sovit i en manchestersoffa? TV står på. Myrornas krig. Datorn står på, inloggad på bloggen. Hoppar in i duschen med ett skutt som skulle fått höga poäng i OS grenen "hopp för nyvakna". Säkert guld - minst!

Så god morgon på er alla, från en skamfilad soffa - den bästa och skönaste i hela världen. Nu måste jag dra. Hoppas att håret hinner torka bara. Logga ur datorn och SPRING...var fan är bilnyckeln?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0