Jag är hennes mamma - och det går aldrig över!

Vaknade av två små armar som slingrade sig runt min hals. Ett litet ulligt huvud med kritvitt lurv utstickandes åt alla håll. Två knallblå ögon ovanför en mönstrad napp. Min lilla prinsessa. 2,5 år gammal.

-"Mamma, är det morgon nu?"

-"Hej. Ja, jag tror det."

-"Jag älskar dig!"

Hela mitt hjärta svämmar över och jag undrar när hon lärt sig vad det betyder. Hon har visserligen fått höra det sedan hon såg dagens ljus, men att hon säger det med sina ögon i mina gör mig ändå förundrad. I det ögonblicket känner jag mig rikast i världen. Jag är hennes mamma - och det går aldrig över!



Lite suddig, men det är ändå hon. Min prinsessa.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vad söt hon är lilla princessan!

2011-04-15 @ 14:35:39
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

helt underbart<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0