Jäkla skitdricka!

Jag blev just 100 år äldre och en bil fattigare. Kimpan har tagit körkort....Herre Guuud! Jag och barnets far visade vår glädje över sonens duktighet genom att gå på restaurang - och stjälpa i oss en halv flaska vin var. Kimpan fick Fanta! Sedan skjutsade han hem oss till varsin adress och kidnappade bilen!

Vad har vi gjort? Får jag någonsinn se dem hela igen - Pinkan och bilen? Först var jag rädd för att han aldrig skulle klara körkortet, nu är jag rädd för ATT han har klarat det....

Varför dämpar inte vin oro??? Över vare sig bil eller barn. Jäkla skitdricka!


Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till lille store Kim!

2011-02-09 @ 08:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0