Jag föddes utan glasögon!

Neo såg ett program på TV om en liten kille som hade hjärtproblem. Många frågor väcktes och han började undra saker.

-"Varför är hans hjärta sjukt?"

-"Han föddes så och hans hjärta orkar inte slå så fort"

-"Alla har nåt de inte kan" lade storebror Kevin till. "Jag kan tex inte se så bra så därför har jag glasögon"

Neo funderade en stund och sedan kom slutklämmen:

-"Jag kan inte gå för jag föddes sådan, men jag föddes iallafall utan glasögon!"

Just precis, alltid nåt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du skall vara stolt och glad över din smarta kille. Han inser redan att alla har sina problem, hans råkar bara vara lite större/annorlunda (åtminstone i omgivningens ögon). Han kommer att gå långt om han bara får chansen att utvecklas på sitt sätt, alla behöver ju inte bli Usain Bolt, vi behöver ju folk med hjärna också!

2011-09-17 @ 19:04:12
Postat av: Mie själv

Maria - tack, och jag lovar att inte skvallra till Usain Bolt...=))

2011-09-18 @ 20:55:06
Postat av: madlar

Hahha, tänk så förvånad du skulle blivit om han kommit ut med ett par Harry Potterbrillor på näsroten.

2011-09-20 @ 13:55:13
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

han är såå fruktansvärt smart. underbara underbara Neo!

Postat av: Mie själv

Madlar - jo, då hade jag nog blivit rejält paff, fast fan vet....konstigare saker har ju hänt känns det som! =)



Marie - jo, han är klurig ungen. Måste bero på fantastiska gener...fniss..

2011-09-25 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0