Botox och Skylander

Snart är det botoxdax igen. Jag samlar mod och kraft. Det är lättare när jag inte behöver ducka för störande faktorer. Därför har jag börjat operation rensning. Saker som inte stärker mig, utan tvärtom sänker mig, behöver jag inte och då väljer jag bort dem. Sen är det enkelt att vara både modig och stark.

Ibland sitter lite finare saker ihop med de riktigt överjävliga och då får de tyvärr åka med i rensningen. Hej då.

Nu ska jag bara lokalisera Spyro Skylander....kan det finnas på ToysRus?


Kommentarer
Postat av: Jenny Alexandersson

Hej hej!

Jag skulle jättegärna vilja ställa lite frågor till dig och undrar om du har en mailadress?

Mvh,

Jenny

2012-05-03 @ 20:38:29
Postat av: Mie själv

Jag mallar dig, Jenny.

2012-05-04 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0