Arga leken

Fotografen fångar något som ser väldigt gulligt och innerligt ut. Till viss del är det ju det, men det finns lite extra information kring den här bilden.
 
Neo är färdigbadad och lagom urbusig. Vi ska leka arga leken tydligen. Han böjer sig fram, tittar mig i ögonen. Jag  böjer mig alvarligt framåt och stirrar tillbaka. Laddad. Nu skall här stirras. Han lägger ett litet finger på min näsa och säger:
 
-"Arga leken börjar nu, men du får inte säga: Du luktar bajs ur munnen..."
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbar bild!
Hoppas nu ni får en skön jul o nyårsledighet!
/Maria

2012-12-20 @ 18:05:25
Postat av: Madde

Brukar du säga det? Fusk!

2012-12-21 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0