Bara en tvärsågning

Nu har det varit lite väl sliskigt och tacksamt ett tag. Nu räcker det.

Har läst en riktig skitbok dessutom. Någon variant av deckare men där hjälten var en rejäl feminist och identifierade alla närmanden som sexuella trakasserier. Tillslut började jag bläddra vidare för att se om det överhuvudtaget hände nåt som inte var uttröttande att läsa. Då lade jag ner projektet och slängde skiten.

Nu tänker jag inte berätta vad den hette ifall att någon av er sitter med näsan i den och vill läsa vidare. Minns inte ens författaren och den lämnade inget bestående intryck. Kan bara konstatera att det hade varit bättre om författaren ägnat sig åt nåt hon (för jag misstänker stark att det var en hon) faktiskt är bra på. Vad nu det kan vara.

Sådär ja. Ingen tacksamhet. Inget slisk. Bara en tvärsågning. Vassego.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0