Kära IKEA....

Kära IKEA.

Ni har väldigt stora varuhus på många orter i Sverige. I var mans hem finns något från IKEA. Så även i vårt.

Ni har förstått att ta hand om konsumentens behov av en helhetsupplevelse. Från liten så väl som till stor. Mest för stor.

Va!? Vad säger jag nu? IKEA gör ju massor för barnen. IKEA ÄR ju barnens IKEA. Mjo, om man inte råkar åka rullstol.

Nedanstående bilder visar min sons besök på Småland i Kungens Kurva. Tjejen som jobbade där har jag ingenting att säga om, men själva inrättningen....jösses vilket bottennapp!!!

Jo, jag fick en folder som på flera språk talade om för mig att jag själv ansvarade för mitt funktionshindrade barn i händelse av brand. Det betyder att ni, kära IKEA, iallafall vet att vi existerar. Men där tog det slut!

Jag erbjuder mig här och nu att vara med i IKEAs framtida utvecklingsgrupp för Småland, för Gudarna vet att det behövs.

Kolla in bilderna. De säger allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0