I ett centrum nära oss

En lite roligare sak var att jag fick reda på att YOHIO skulle komma till ett centrum nära oss. Neo är helt såld på honom så jag tänkte att det skulle vara lite kul att åka och titta.

Blev lätt förvånad när han istället för glada tillrop ylade:

-"Neeej, jag är för blyg för det!"

-"Men ska du aldrig gå på koncert typ i Globen för att du är för blyg?" undrade jag

-"Vänta lite. Innan vi har pratat klart om det här...talar vi om Globen eller typ Friends Arena?" säger han plötsligt intresserad

-"Nej, inte den här gången. Det är i Stinsen Centrum. Hurså?"

-"Nej, då har vi pratat klart tror jag!"

Ska det va så ska det va tydligen! Nu åkte vi iallafall dit för han ändrade sig. Vi såg inte ett smack men vi hörde.

Två glada barn undrade om Sean Banan fanns i nåt centrum nära oss...


Kommentarer
Postat av: Maria

Banankontakt...
Tänk vad den mannen kan charma alla barn!

2013-03-28 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0