Jag kommer tillbaka...

-"Mamma, jag är ledsen men jag måste säga det här till dig..."

Jag väntade mig nåt katastrofartat, eftersom han förvarnade sådär. Tittade frågande på honom och väntade.

-"Jag älskar dig, det vet du, men...kan du kolla om det är OK med pappa om jag kommer hem till honom idag?"

Sagt och gjort. Nu har jag inte sett ungen sedan igår, men har han pappa-sug så har han.

-"Var inte ledsen, Mamma - jag kommer tillbaka. Då kan jag krama dig..."

Jag måste klura ut vad det är jag gjort för att ha förärats den här ungen! Det måste vara nåt överjordiskt.

Och prinsessan som snabbt som en vessla paxade en plats i min säng. Såklart! Var annars? :) Hon som uppenbarligen lärt sig fota m min telefon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0