Prenumeration på G

De två senaste dagarna har Neo varit iväg med sin assistent i skolan på träning. Det är full fokus på bestyrka och gåträning. Igår hade han gått på gåband och kört benpress. Idag hade han gjort något annat.

Resultatet av båda dagarna var dock att han var helt slut och inte orkade med ett enda stimuli till.

-"Jag vill sitta i mitt rum, ensam, inte prata med någon, med lampan släkt. Bara bordslampan och läsa Bamse".

Så jag stoppade in ungen, släkte lampan och gick därifrån. I 1,5 timme satt han där utan ett knyst och bara läste i skenet av bordslampan. Sen fick jag hämta ut honom till middagen.

Han var inte mycket piggare då, men iallafall nöjd. Bamse ger avkoppling tydligen. Prenumeration på G.





Kommentarer
Postat av: Carina Wiidh

Hej! Sitter på gården precis som jag gjorde den där påsken då ditt fantastiskt gripande mail landade i min box! Du skriver lika bra nu, så glad att du bloggar! Stor kram och God Jul till dig och barnen! Hälsningar No 1

2013-11-23 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0