Va, finns jag på internet?

Imorse...eller ja, kl.12.00 ungefär...efter frukost i vår tidzon på helger, var jag på teater. Riol - en välkänd uppsättning. Den hade alla ingredienser, drakar i grottor, nallar och allehanda andra gosedjur. Antagningskravet för att få en roll tror jag var att ha härkomst från IKEAs nalleavdelning :)

Senaste besöket där resulterade nämligen i en stor drake, en liten drake, en gigantisk nalle samt en kanin. Alla rollinnehavare i Riol.

När vi kom ut genom kassan kom det fram en tjej till mig. Hon frågade om Neo var Neo och sa att hon kände igen honom härifrån bloggen. Jag blir alltid lika glad, förlägen och paff när det händer. Kom mig inte för att fråga om hennes namn eller någonting alls. Stammade bara fram ett ynkligt "tack" och rasslade vidare med ungar, rullstol och våra framtida skådisar, nallarna.

Jag har bättre hyfs än så, så nu får jag skämmas ett tag. Förlåt för att jag inte var så kommunikativ. Jag blev bara så överraskad :) Hann höra att även hon har en blogg samt en liten tjej i rullstol. Då borde jag ha frågat det jag undrar nu:

Vad heter din blogg?
Vad heter din dotter?
Har hon också en CP skada?
Hur gammal är hon?
Vad heter du?
Hur ser er vardag ut?
Vad roligt att du läser vår blogg och tack för visad uppskattning!

Men allt det blev bara "tack" bakom en förvirrad blick. Måste jobba lite på det där...

Neo hann fråga hur hon kände honom dock. Han är lite snabbare och mer väluppfostrad än jag :) Mika också. Tjejen svarade att hon sett honom på datorn.

När hon gått sa Neo till mig

-"Va, finns jag på internet?"

Jo, det kan man väl säga.





Kommentarer
Postat av: Gullanmamman

Vilken fin teater det blev av alla djuren från Ikea! Förstår att du blev lite förvånad över mitt "påhopp", jag brukar vara feg och inte våga säga så mycket till helt främmande människor på stan men jag följde min impuls :-)
Här kan du läsa lite om oss:

http://pussegullan.blogspot.se/

Sköt om dig!
Kram till dig och familjen

2013-11-17 @ 18:34:02
Postat av: Gullanmamman

http://pussegullan.blogspot.se/

Här kan du läsa mer om oss :-)

2013-11-17 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0