Panthera - Ni äger!!!

Ibland blir man så där glad så man inte vet hur man ska tacka för det som gjorde en så glad. Ord blir liksom futtiga och jag kan inte i handling återgälda det. Istället berättar jag och hoppas på så sätt att visa min tacksamhet.
 
Jag har precis köpt en sitski till min son med spastisk diplegi. Han vill så gärna kunna vad andra kan, och åka skidor är en sådan sak. Sitskin ska uppfylla lite av hans dröm. Saken var bara den att sitskin är ostadig och balans är inte hans bästa gren direkt. Alltså behövde jag stabilisera den med ett rejält handtag bak.
 
Då tog jag kontakt med de människor jag sedan tidigare vet att de förstår min sons önskan - Panthera i Spånga. Jag tog sitskin med mig och berättade vad jag tänkte. De slog sina färdigheter ihop och åstadkom nåt fantastiskt! De monterade på ett rullstolshandtag på sitskin, som även fungerar som stöd när man släpper ner handtaget i snön!!
 
Jag kan verkligen inte med ord tacka för hjälpen. I nyår är det en liten kille som med stort leende kommer att fräsa ned för pisten med en glad förälder hängandes bakom i handtaget 😄 Bernt Sjöberg och övriga på Panthera - från djupet av våra hjärtan: Tack för att ni finns och förstår OCH levererar ❤️❤️❤️
 
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Winther

Hej!
Då jag sitter å letar febrilt efter sitski till min dotter får jag upp din blogg. Funderar nu självklart VAR du har fått tag i den??? Oerhört tacksam för svar...gärna på min mail!
Mvh Thomas

2015-01-11 @ 23:33:44
Postat av: Anonym

Hej, hur gick det i backarna? finns det någon bild, skulle vara kul att se.

2015-03-04 @ 07:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0