Har vi en deal???

En äkta skitdag! Antar att de måste finnas för att man skall uppskatta de andra dagarna. Men tro mig, jag klarar mig bra utan skitdagar.

Käre Gud...ge alla dessa skitdagar till någon som inte har vett att uppskatta de andra dagarna. Vi kan göra en deal - du skippar mina skitdagar och jag kan säga "tack" varje kväll innan jag somnar. Så länge jag får skitdagar dock, lovar jag att säga nåt helt annat....

Har vi en deal, Gud? Ja eller nej. Skit i att jag inte tror på dig. Vem fan skall jag annars vända mig till? Vem är det som skickar dessa skitdagar om det inte är du?

Vi börjar redan imorgon. Om du inte orkar svara kan du väl åtminstone lämna en kommentar på bloggen....

Kommentarer
Postat av: Madeleine Larsson

Nja, försökt att deala men det verkar inte fungera så bra. Han verkar ha en förkärlek att testa de redan testade, vet väl att de kan klara av det här med livet ;)

2009-08-22 @ 11:19:57
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0