CP goes royal!!!

Jag bara MÅSTE kontakta CP mamman på hennes blogg! Detta måste vara en milstolpe på vägen mot hennes mål - eller KAN det vara ett misstag bara....

Fann denna korta artikel på nätet:




"Han kanske skulle skaffa sig nya vänner?"

Meningen ovan inom flurparna kom från sidan där jag hittade artikeln - just den meningen visar att det kanske ändå inte är riktigt så nära mål för CP mamman ännu...

Jag tycker ABSOLUT INTE att han ska skaffa sig nya vänner! Jag vill hellre ha kontakt med dessa vänner! Äntligen har CP accepterats - till och med vid det svenska hovet! Amen! Eller...???


Kommentarer
Postat av: towe

hej :) funderar fortfarande på detta. Ska skriva om det snart :) Tack för att du tänker på mig!

2009-05-18 @ 11:21:19
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0