Det finns roliga dagar också!

Måste bara visa lite av dagens roligheter. Vanligtvis är jag usel på att ha kameran med mig men jag har börjat skärpa mig. Dessutom tycker jag att det mestadels är händelser som grundar sig i nåt sorts problem som hamnar på min blogg. Men vi har ju roliga dagar också, hela tiden. Tänkte visa lite bildbevis från dagen idag:

Här köper Pinkan sand av Neo, som tycker att det är buskul.



Sen, när vi kom hem kom världens bästa sjukgymnast - Karin Shaw och lekte (tränade) med Neo. Just idag var det ståträning. Hur kul som helst att stå i ett hörn och kasta papperskuber kors och tvärs. För det vet man ju - att kasta saker får man egentligen INTE - BARA när Karin kommer.



Sen lite senare tvingade Neo Milia att åka tåg med honom..."tuffi tuffi tåget går". Hon skulle kliva av och kliva på och kliva av....osv. Mika fick också åka med...



Sen tog den här dagen slut. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0