Vår "barbadag"...

För 1 år sedan idag, såg jag ut som en barbamamma. Mest rund på mitten. Gick som en anka och hade aktivitetsförbud! Mika låg i magen och hotade hoppa ut i förtid. Ändå är just den här årsdagen en av mina bästa! Det var så fint väder. Vi tog båten ut till Fjäderholmarna. Åt en väldigt god middag i goda vänners lag. Alla barnen var med. Fin musik och allting var bara toppen!

Just den här dagen för 1 år sedan gifte vi oss där, på Fjäderholmarna! Nu har jag varit fru Lindquist i 1 år - och jag har fortfarande inte helt lärt mig att skriva det nya efternamnet. Egentligen borde vi väl fira som tusan en sådan här dag - och det skall vi - en annan dag. Men idag har vi alltså bröllopsdag - hurra för oss!

Barbamamman är borta - iallafall det mesta. Barbapappan är definitvt borta! Vi har inga bra foton från den här dagen tyvärr. Vår plan har varit att vi skall ta nya foton i de fina kläderna, men det går ju inte! Jag lär ju passa bättre i min klänning än vad Nicke gör i sin kostym - den ser ut att vara 100 nummer för stor nu. Vi får väl helt enkelt stå ut med att vi såg ut som Barbamamma och Barbapappa den här dagen - med alla våra barbabarn! Vår barbadag helt enkelt...



Åh nej - hjäääälp -  jag ser just en sak på nästa bild - de har 7 barn! Nej nej nej, nu är det stopp....inte en enda barbaunge till! Jag säger upp mig som barbamamma.....


Foto Flickr

Kommentarer
Postat av: Emilia

HAHAH, nej tack inga fler syskon :)

2009-05-25 @ 21:21:49
URL: http://emiliaaes.blogg.se/
Postat av: Lena

Ha-ha-ha!

2009-05-26 @ 17:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0