Mandomsprovet avklarat...

Jag vet att man inte får skjutsa på moppe, inte heller på cykel - men på Wall-E då??? Förmodligen inte, men det var ju så roligt för alla inblandade. Neo var glad, Flugans son LillaC var glad och Terapeutens son LillaJ var också lika glad. En total win-win situation helt enkelt. Vem kan då låta bli - jag bara undrar?

Först ut var LillaC - Flugans lille kille



Sedan var det dags för LillaJ - Terapeutens ena son. Den andra - LillaP - hänger på min arm



Går inte att missta sig på "framgångslyckan" i ögonen!

Vi övningskörde samma sträcka idag igen - "hem-dagis-hem" för att liksom pränta in den. Gick lika bra idag. Sedan vågade vi oss på att köra till stora affären också. Inne i affären kör pappa, eller mamma. Wall-E i koppel.

Mandomsprovet (om jag nu kan genomgå ett sådant som kvinna) var att köra inne i affären med en barnvagn i ena handen OCH Wall-E i andra handen. Om jag kunde fixa det så har vi liksom inga hinder kvar. Då blir det bli Wall-E till dagis på måndag - och det gick toppen! Alltså kommer det att bli premiär för Wall-E på dagis nästa vecka.

Det här är vad vi ser mest av Neo efter att Wall-E blev en del av vår familj. Han åker före oss och upplever världen på egen hand - eller egna hjul....mysigt!


Kommentarer
Postat av: Bloggtipsarna

Fin blogg du har. Vi tipsar om den idag.

2009-05-23 @ 21:28:08
URL: http://bloggtipsarna.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, vad härligt att se Neo när han kör sin Wall-E! Jag vet hur det känns att alltid vara den som alla får vänta in när man går någonstans. Vilken frihet för honom att bara "kunna dra iväg" lite! :-)

2009-05-26 @ 17:09:09
Postat av: Mie själv

Lena - ja, det är helt otroligt! När vi var på Hjälpmedelscentralen så tänkte jag att det här kommer aldrig att gå! Att han skulle köra in i allting och över varenda unge på dagis och jag vet inte vad. Men så bara tog det sig när den väl kom hit och nu är de ETT - Neo och hans Wall-E!

2009-05-26 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0