Hippiefest!

Vad gör man när man är lite deppig? Jo, man går på hippiefest! Enda problemet var att jag inte visste att det var hipppiefest så jag var inte utklädd...eller på sätt och vis var jag ju det i och med att jag var en av få som INTE var det.

Det var min andra bror Micke som bjöd in. En kompis till honom har ett band - Råckenråll Construction - och de skulle ha en spelning och fest. Han tyckte att jag kunde behöva komma ut lite. Det var väldigt roligt att få dansa lite till kanonbra musik!



Så här snygga var alla. Min bror är han i den snygga svarta peruken (mobilbild igen - hade inte kameran med mig tyvärr). Föstår ni att jag känd mig lite malplacerad i vit blus och jeans? Hur som haver hade vi trevligt och som resultat av den festen har jag numera träningsverk i armar och ben då min bror är en dansguru.

Jösses, det var 100 år sedan jag dansade bugg i 190 knyck i högklackat! Jätteroligt. Tack, Micke...det behövde jag!

Kommentarer
Postat av: No 1

Hälsa din bor och tacka från mig också, vi är nog alla som "känner" dig eniga om att du behövde en glad kväll! Kram !

2009-11-09 @ 23:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0