Någon som vill lägga ett bud?

Hon är 1 år och 4,5 månader gammal, men har tänder som en hel pirayaarmé! Jag har räknat dem - 16 stycken. Vad ska hon med alla dem till NU? Brukar de liksom inte vara lite äldre innan alla gaddar dyker upp?

Försökte fånga alla tänder på bild. Det gick sådär, eftersom jag bara har mobilen. Precis när man skall ta bilden vänder hon sig om. Hon står inte still tillräckligt länge för att min sega mobil skall hinna få henne att fastna.

Nåja, här ser man iallafall ett gäng tänder - om än suddigt. Det ser dessutom ut som om att hon har huggtänder, men det har hon INTE (fast jag har ibland undrat om hon inte är en liten orm iallafall...). Hon har heller inte en så stor glugg mellan framtänderna som det ser ut. Skum bild!



Stor tjej har hon blivit - som dessutom går på toa! Nej, hon är inte torr men när jag sätter henne där vet hon vad hon skall göra. Lite kul. Har väl kollat in brorsan och vill vara lika stor! Skruttan - vad månne det bli av henne?

Just precis i detta nu är hon en pipsill - en gratis pipsill. Någon som vill lägga ett bud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0