En given hit!

Igår fick sonen pappa-sug och fick åka dit för att stilla det. Plötsligt hade jag och prinsessan egentid! Frågade henne vad hon ville göra. Först av allt ville hon sova i min säng. Sagt och gjort. Litet yrväder snarkade på min kudde hela natten.

Sedan ville hon gå på bio. Det gör vi inte om på ett par år med facit i hand! Filmen (Sammys äventyr 2) var för lång och hon höll på att krypa ur skinnet. Innan filmen ens börjat hade hon dragit i sig två festisar och halva godispåsen. Sedan var väl inte filmen så himla bra heller. Men nu har vi testat det och vet vad vi INTE skall göra nästa gång vi har egentid hon och jag.

Sonen kom tillbaka ikväll med orden "Var sov Mika?"...

Han vet ju vad han själv skulle välja om han hade egentid med mamma. Min säng verkar vara det som eftertraktas högst av allt här hemma. Måste säga att det är väldigt mysigt. Barnsnusande i öronen är väldigt rogivande. Man kanske skulle spela in det och dela ut till alla föräldrar som tvingas vara utan sina barn mellan varven...en given hit!


Kommentarer
Postat av: Maria

mmmmm.............
Hade min snart 10-åring hos mig en natt förra veckan när han var ledsen - och JA det är fortfarande mysigt!

2013-03-18 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0