Slut. Stopp. Punkt.

Pjaha....normalt sett när jag sätter mig här vid skärmen så bara kommer det nåt, men icke. Det har liksom inte hänt nåt. Eller ja alltså - det har ju hänt nåt, men inte så att det har hänt nåt. Det är skillnad. Men orden infinner sig ändå inte. Slut. Stopp. Punkt. Error. Sorry....

Farbror Neo har inte åkt än. Han är kvar. Undrar vem det är jag får med mig till ortopedingenjören imorgon? Det kan tänkas vara Farbror Neo. Brukar vara det när vi träffar Bertil. Han heter så - ingenjören.

-"Bertil, det är så trevlig att träffa dig!" sa Farbror Neo sist.

Den här gången har jag fixat barnvakt till Mika, så det kan tänkas att jag överlever operation "fixa-ståskal-och-ortoser-samtidigt". I'll let you know. Good night....


Kommentarer
Postat av: towe

Och normalt läser jag alla min favoritbloggar varje dag men jag är inne i en läs-svacka. Kanske för att jag har så många böcker att ta mig igenom.



Hoppas du känner att jag ändå finns här. Har ni det bra? "Trots" att kyla och mörker är på god väg?

2009-08-31 @ 08:26:25
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: Mie

Towe - hejsan! Hoppas att du har det bra i ditt pluggande. Det är lugnt att jag inte "sett" dig på ett tag. Jo tack, vi har det bra. Att sommaren tar slut är i och för sig trist, men jag gillar hösten också. Alla färger. Den friska luften. Känslan av summering. Det är få saker som går upp mot en riktigt fin höstdag! Det skulle vara en riktigt fin vinterdag då. Minus 5 grader. Sol. Gnistrande snö. Och där står jag på en alptopp med vidder av lössnö framför mig och ingen har åkt där före mig....jo, jag kan tänka mig lite vinter också. Dessvärre har jag inte stått på den här alptoppen på...få se nu...säkert 10 år. Men den som väntar på något gott..

2009-08-31 @ 12:38:50
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0