N.F.C har flera....nya mål....

Det bara dräller in medlemmar i N.F.C - och det är så roligt. Speciellt en skitdag som denna! Nu är vi uppe i ...få se här....26 personer tror jag. Bara 4 kvar tills vi har flera glassuppdrag....det kanske blir så att jag får sätta ett nytt glassmål för varje 10-tal extra vi blir - vid 20 = glass i Visby, - vid 30 = glass i Gamla stan, - vid 40...mera glass i Gamla stan....eller nej! Nu vet jag! Vid 40 blir det glass på Gröna Lund!

Bra idé....Gröna Lund blir han nog glad av, lille gubben! Tack alla för att ni alls läser och svarar!

Kommentarer
Postat av: marie

åå va roligt:D

2009-06-05 @ 21:07:31
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag vill också bli medlem i N.F.C! :-)

2009-06-06 @ 17:40:17
Postat av: Mie själv

Hej Lena - skönt att se att du är vid en dator igen. Hoppas att du är dig själv igen. T berättade att du gjorde en otrevlig "resa". Urr!!! Har tänkt på dig och åter igen känt mig evigt tacksam för allt jag har i mitt liv och min närhet. Självklart skall du vara med i N.F.C...ingen sådan klubb utan dig! Jag tror att jag går med i L.F.C när du startar den. Eller kanske redan innan - din första medlem. Din andra lär vara T! Vi kanske får slåss om första platsen förresten, jag och T. Skönt att se dig hur som helst!!!

2009-06-07 @ 02:40:32
URL: http://envanligblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Mie, det är så otroligt skönt att vara på hemmaplan igen även om jag fortfarande går på sparlåga men vad gör det - jag är ju HEMMA! :-) När jag var hemma på dagpermiss så kom jag ihåg att printa ut 16 sidor "Mieblogg" som jag kunde ta med mig och läsa på HS. Tack för att du är den du är och skriver som du gör!

2009-06-09 @ 18:43:16
Postat av: Mie själv

Lena - tack själv för att du är en sådan trogen läsare! 16 sidor Mieblogg - herre gud...jag börjar nästan rodna och DET händer inte ofta! Jag skriver vidare. Just nu håller vi på som bäst med studentpyssel...skönt att du är hemma igen. Nästan alltid stämmer "Borta bra men Hemma bäst"! Förutom när vi talar om studentmottagningar....=))

2009-06-09 @ 22:08:17
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0