Vill åka båt - idag!!!

Kom igen då! Regna mera...är det här det bästa ni kan, regngudar?Pah....fjuttigt! Sätt fart, regna idag utav bara helsike, för imorgon skall jag åka på semester och då vill jag inte ha regn!

Idag har jag tvättat, tvättat och återigen tvättat. Däremellan har jag hämtat Neo på dagis - skitarg, för han ville ha med sig Wall-E hem, men han skall hämtas på dagis på måndag av hjälpmedelscentralen. Han skall nämligen få en fjärrkontroll så att jag kan stoppa om ifall det går åt skogen. Då passar vi på att göra det när vi ändå inte kan ha Wall-E med till Gotland. På måndag hämtar de honom från dagis. Så idag drog jag hem en arg kille och en supertrött tjej i tvillingvagnen. Neo hade inte sovit på dagis idag igen, och det gjorde väl inte saken bättre direkt!

Så typiskt att det just idag var de finaste, roligaste vattenpölarna på länge! Det har regnat så mycket att det är små sjöar här och var som till och med jag vill hoppa i! Men men....ibland så bara blir det så här.

Väl hemma landade han i soffan och nu ser han ut så här......igen.....



Det sista han sa var att han ville åka båt IDAG! Ser inte ut som att han hade orkat det.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni får en bra semester - trots allt regn! :-)

2009-06-12 @ 21:54:40
Postat av: Mie själv

Lena - tack så mycket! Vi tar en glass för dig också, även om det regnar aldrig så mycket. I så fall har vi ju all tid i världen att äta glass...

2009-06-12 @ 22:32:22
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0