Dumma dumma dumma unge....

Jag står i valet och kvalet. Antingen ska jag springa snabbt som attan till SATS och köpa träningskort BUMS plus en personligt tränare (skitdyrt jag vet, men det kanske är helt nödvändigt....) ELLER så ska jag strypa Pinkan - lååååångsamt. Han dristade sig nämligen till att fråga mig om jag var gravid igen...fattar ni?! HAN är inte rädd om livhanken.

Medan jag tänker på alternativen gömmer han sig på sitt rum och funderar väl ut nåt lämpligt sätt att göra bot på. Det krävs "some major sucking up" ett bra tag - OM han nu får överleva.

NU har jag det - HAN få betala SATS-kortet. Mooohaaahhahahahaaaa.....det kommer att stå honom dyyyyrt!


Kommentarer
Postat av: marie

haha killar:P



känns lite bättre idag. blev att vi gick till förskolan för att inte bara sitta här hemma och glo gör de bara värre. Ska inte få drabba neo att jag mår dåligt heller. och imorgon ska vi till sjukhuset för ovanlighetens skull för att filma neo hur han beter sig rör sig osv och utifrån de lägga upp en arbetsplan. hoppas allt är bra med er!

2009-05-05 @ 21:24:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0